فیلم آموزش بازی شهر افعال
این فیلم بر اساس نسخه قدیم بازی در کانال آپارات گریز آپلود شده است، شما می توانید با جریان کلی بازی آشنا شوید.
جسی شل در کتاب معروف خود The Art Of Game Design بازی را بهترین نوع تجربه کردن تعریف میکند، او معتقد است گه بازیکن در جریان بازی به طور مستمر فرآیندهای حل مسئله را تجربه میکند، طبق تعریف او یک بازی از 10 ویژگی مجزا تشکیل شده است: 1. بازیها آزادانه انجام میشوند. 2. بازیها اهداف دارند. 3. بازی تعارض و سختی دارد. 4. بازی قانون دارد 5. بازی بردوباخت دارد. 6. تعامل بین بازیکن و بازی وجود دارد 7. بازی چالش دارد 8. بازی برای خودش ارزش ایجاد میکند و بازیکن نیز آن را میپذیرد 9. بازی درگیری ذهنی برای بازیکن ایجاد میکند. 10. بازی یک سیستم مشخص و بسته دارد.
در لینک های زیر دو محصول دیجیتال گریز رو می تونید امتحان کنید. اتاق فرار مجازی گریز شبیه ساز دیجیتال بازی گلیمپس
پادکست گریز نگاهی نو به مفهوم بازی است برای شنیدن قسمتهای جدید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.
ما اینجا بازی هایی که تولید شدن و یا در دست تولید هستن رو لیست کردیم.
الاخیر یه بازی جذابه که براساس بازی معروف Uno طراحی شده
شهر افعال یه بازی آموزش عربی برای دانش آموزان مقطع راهنماییه
الاخیر یه بازی جذابه که براساس بازی معروف Uno طراحی شده
شهر افعال یه بازی آموزش عربی برای دانش آموزان مقطع راهنماییه
بخشی از خدمات گریز اجرای کارگاه های آموزشی برای مدارس و موسسات آموزشی است. عناوین کارگاه های ما در سه بخش قرار می گیرد.
هزینه های درج شده برای هر 15 تا 20 نفر حاضر در کارگاه می باشد.
معرفی، اجرا و آموزش کلاس داری بازی محور و شبیه سازی بازی
هایی ساده برای اجرا در کلاس
آشنایی با شخصیت بازیکن ها و مکانیک های مرتبط با هر بازیکن و تطبیق آن با محیط آموزشی.
آشنایی با مکانیک های طراحی بازی و تجربه ی شروع طراحی یک بازی رومیزی.
شهر افعال یک بردگیم آموزش عربی است. این بازی در مسابقات بازی های جدی SEGAP سال 1399 به عنوان یکی از طرح های برگزیده انتخاب شده است و ما اکنون در حال بازطراحی گرافیکی این بازی هستیم.
این فیلم بر اساس نسخه قدیم بازی در کانال آپارات گریز آپلود شده است، شما می توانید با جریان کلی بازی آشنا شوید.
کندو یک بازی موبایلی کژوال براساس مکانیک بازی کلونی است. نسخه آزمایش کندو رو می تونید همین الان از طریق لینک زیر نصب کنیدو به ما در بهبود بازی کمک کنید. قطعا نظرات شما می تونه خیلی مفید باشه.
بازی ها به دلیل توانایی بالا در ایجاد درگیری ها مختلف ذهنی، بستر مناسبی برای یادگیری (Learning)، تمرین ( Training) و ارزیابی (Assessment) هستند. بازیکن در هنگام بازی از تمامی ظرفیت های فهال ذهنی خود همچون دیدن، شنیدن، تصور کردن، گفتگو کردن ، لمس کردن و ... استفاده می کند و همین امر باعث افزایش ظرفیت یادگیری در بازی می شود. هدف (GBL) استفاده از همین پتانسیل است.